آدرس:سمنان،کوی مدیران، تقاطع خیابان 4 فصل اصلی و دی، مجتمع حوزوی الزهرا، مدرسه علمیه عصمتیه سمنان. تلفن:33433405

Download: _.docx

در حال دریافت: _.docx مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه علمیه عصمتیه سمنان

دوشنبه 18/11/ 95 مراسم  جشنی در ایام دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی  با حضور حجت الاسلام و المسلمین قندهاری ، نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان در جمع طلاب برگزار گردید.

سخنران برنامه با تبریک ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی ، به تفسیر سوره مبارکه فجر پرداخت.

 ایشان طی سخنانی  بیان داشتند همانگونه که پیامبر (ص) مردم جاهلیت را از تاریکی به سوی نور هدایت نمود ، امام خمینی (ره) نیز مردم ایران عزیز را از ظلمت طاغوت به سوی روشنایی و نور هدایت نمود.

قندهاری مسئله نفوذ دشمن را مطرح نمود و اینکه نفوذ ، محاسبات مسئولین را به هم می زند و مردم باید با بصیرت کامل راه های نفوذ دشمن را بشناسند و آگاهانه عمل کنند.

ایشان فرموده رهبر معظم انقلاب را یادآور شدند که فرموده : باید به توان خود متکی باشیم تا بتوانیم مسئله اقتصادی کشور را حل کنیم و حل مشکلات کشور با شعار اقتصاد مقاومتی محقق نمی شود ، بلکه با جهاد و عمل امکان پذیر است.

قندهاری در پایان سخنان خویش ، خاطره ای از دوران انقلاب اسلامی برای اساتید و طلاب بیان نمودند.

در پایان مراسم ، تقدیر و تشکر از فعالان بسیجی توسط حجت الاسلام و المسلمین قندهاری و حجت الاسلام و المسلمین مقری انجام گرفت.

 
انَّ الَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَيْهِمُ الْمَلَائِكَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِي كُنْتُمْ تُوعَدُونَ